(Translated by Google) Don't go there, I absolutely cannot recommend it. I had an appointment for a service this morning, and when I arrived, they told me they had sent me an email two days earlier (which I never received) saying the parts hadn't arrived yet. I showed them the email from yesterday reminding me of my appointment. In a rude tone, they demanded the vehicle registration documents. I said I'd go get them, and the man started complaining. I brought them back, and he asked for the mileage. I told him I needed to go back to the car (it was my first time, and I had no idea). He complained again. Then he pulled out a bill for €433 (they were trying to sell me two extra things on the car that I didn't want). The service itself costs €309. I told him I didn't want those extras, just the service, and he said if I didn't have the other things done, they wouldn't stamp the car. I went to the website and there, in big letters, it said: WE ALSO RECOMMEND THIS, "RECOMMENDATION IS NOT MANDATORY." I felt cheated and saddened that customers are treated this way nowadays, especially when they don't know... My worst experience in a repair shop.
(Original)
Gehen Sie bloß nicht dorthin, ich kann es absolut nicht empfehlen. Ich hatte heute Morgen einen Termin zur Inspektion, und als ich ankam, sagten sie mir, sie hätten mir zwei Tage zuvor eine E-Mail geschickt (die ich nie erhalten habe), in der stand, dass die Teile noch nicht da seien. Ich zeigte ihnen die E-Mail von gestern, die mich an meinen heutigen Termin erinnerte. In einem unhöflichen Ton verlangten sie die Fahrzeugpapiere. Ich sagte, ich würde sie holen gehen, und der Mann fing an zu meckern. Ich brachte sie zurück, und er fragte nach dem Kilometerstand. Ich sagte ihm, ich müsse noch einmal zum Auto (es war mein erstes Mal, und ich hatte keine Ahnung). Er meckerte erneut. Dann zog er eine Rechnung über 433 Euro hervor (sie wollten mir zwei zusätzliche Dinge am Auto aufschwatzen, die ich nicht wollte). Die Inspektion kostet 309 Euro. Ich sagte ihm, ich wolle diese Extras nicht, nur die Inspektion, und er meinte, wenn ich die anderen Dinge nicht machen ließe, würden sie das Auto nicht abstempeln. Ich ging auf die Website und dort stand in großen Buchstaben: WIR EMPFEHLEN IHNEN AUCH DIES, „EMPFEHLUNG IST NICHT VERPFLICHTEND“. Ich fühlte mich betrogen und war traurig darüber, dass Kunden heutzutage so behandelt werden, besonders wenn sie nicht wissen… Meine schlimmste Erfahrung in einer Werkstatt.