(Translated by Google) Bad, not service oriented. No greeting, instead the customer is spoken to in a foreign language. While waiting for another colleague to finish his customer conversation, another customer comes in and is given priority. My careful suggestion that the customer came in after us was dismissed with the statement that she had already been there. After all, the second colleague then asks us if he can help, when we ask for an antifreeze tester, we are shown an item for 11.99 euros, when I point to the cell phone display, a similar tester is shown on eBay for 1 euro in this branch, says He just said that there is nothing here for 1 euro and whether I want the other one now. It's too colorful for me and I say, no thanks, you're too unfriendly for me and when I start to leave the shop he complains afterwards, very sad, no service despite the low number of customers. It's a shame that the branch employees don't respond so much to you, even if this time it was only for 1 euro, then I order from the above-mentioned atu internet shop, even if it has free shipping, illogical, because atu earns less and I have to wait longer Retailers shouldn't complain if you order online, at least you won't be insulted. Too bad
(Original)
Schlimm, nicht Serviceorientiert. Keine Begrüßung, stattdessen wird mit Kunde in Fremdsprache geredet, während der Wartezeit bis anderer Kollege sein Kundengespräch beendet, kommt andere Kundin rein und wird vorgezogen. Mein vorsichtiger Hinweis, daß die Kundin erst nach uns hereingekommen ist, wird abgewiesen mkt der Aussage, daß sie schon mal da war. Immerhin fragt uns dann der zweite Kollege ob er helfen kann, als wir nach einem Frostschutzprüfer fragen, wird uns 11,99 Euro Artikel gezeigt, als ich auf Handydisplay zeige, das bei eBay ein ähnlicher Prüfer für 1 Euro in dieser Filiale angezeigt wird, sagt er nur das es hier nix für 1 Euro gibt, ob ich jetzt den Anderen haben möchte. Da ist es mir zu bunt und ich sage, nein Danke, Sie sind mir zu unfreundlich und als ich den Shop beginne zu verlassen, schimpft er noch hinterher, sehr traurig, trotz wenig Kundenaufkommen kein Service. Schade das die Filialmitarbeoter so wenig auf Einen eingehen, auch wenn es diesmal nur um 1 Euro ging, dann bestell ich bei o.g Internetshop von atu, auch wenn es gratis Versand hat, unlogisch, denn verdient atu weniger dran und ich muss länger warten, da darf sich der Handel nicht beschweren, wenn man online bestellt, da wird man wenigstens nicht beleidigt. Schade